هتل لامارتین
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل لامارتین یک هتل 4 ستاره واقع در نزدیکی میدان تکسیم است. این هتل با بهترین مراکز خرید و غذاخوری های استانبول احاطه شده است. هتل لامارتین اقامتی تمیز و مدرن با دسترسی رایگان به اینترنت وای فای را در اختیار شما قرار می دهد. خیابان معروف نیشانتاشی در 1.1 مایلی هتل قرار دارد.

هتل لامارتین در فاصله ی چند قدمی مرکز کنوانسیون و نمایشگاه استانبول واقع شده است. موقعیت مکانی هتل طوری می باشند که هم از لحاظ موقعیت تجاری و کسب و کار و هم از لحاظ گذراندن اوقات فراغت عالی می باشد. طراحی داخلی هتل به خوبی انجام شده و از مبلمان های مدرن استفاده شده است.

در طول روز می توانید از قهوه در محیط مدرن لابی هتل لذت ببرید. پس از یک روز سخت کاری و یا پر از خرید، از غذاهای خوشمزه ترکی یا غذاهای چینی در 2 رستوران موجود در هتل، یکی را انتخاب کنید.

زوج های جوان برای اقامت دو نفره در طول تور استانبول، به این هتل امتیاز 9.1 را داده اند.مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور ترکیه به شهر استانبول را دارند می توانند هتل لامارتین را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر استانبول را در سایت راسفر مشاهده نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: